Сторінка психолога
Життєве кредо:
Удача і успіх приходять лише до того, хто їх прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відкрийте себе самі, скажіть собі : «Я хочу, я можу, я зроблю».
Щастя й успіх - у ваших руках !
Удача і успіх приходять лише до того, хто їх прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відкрийте себе самі, скажіть собі : «Я хочу, я можу, я зроблю».
Щастя й успіх - у ваших руках !
Практичний психолог
Сватівської обласної спеціальної ЗОШ-інтернат
Мохонько Вікторія Миколаївна
Професійне кредо:
Найголовнішою людиною на світі є та людина, яка перед тобою. Прийми і зрозумій її такою якою вона є. Все, що я знаю й умію для тих з ким працюю.
Форми роботи психолога в школі-інтернаті
Робота практичного психолога
Робота соціально-психологічної служби
Соціально-психологічне забезпечення
навчально-вихованого процесу в школі-інтернаті здійснюється соціальним
педагогом та практичним психологом. Соціально-психологічна служба –
це спільна діяльність психолога та соціального педагога.
Практичний психолог: Мохонько В.Н.
Соціальний
педагог: Яковенко Л.Л.

Основні функції та
завдання психологічної служби школи-інтернату
1.
Практична соціально-педагогічна і психологічна допомога всім учасникам
навчально-виховного процесу – дітям, учителям, вихователям, батькам.
2.
Проведення просвітницьких лекцій, семінарів, інших занять з учнями, педагогами,
батьками.
3.
Консультативно-просвітницька робота з адміністрацією школи.
4.
Психологічне і соціально-педагогічне діагностування розвитку особистості учнів,
учнівського і педагогічного колективів.
5.
Консультативна і методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу.
6.
Корекційно-розвивальна робота з учнями, вихованцями, батьками, педагогами.
7.
Соціально-педагогічний патронаж і допомога учням, які мають проблеми девіантної
або деліквентної поведінки, або таких, які опинилися в складній життєвій
ситуації.
8.
Психологічний і соціальний супровід дітей з вадами в інтелектуальному розвитку.
9.
Психологічне і соціально-педагогічне прогнозування розвитку окремої
особистості, колективів.
10.
Проектування психологічного і соціального розвитку колективів та окремих
особистостей в умовах перебування в школі-інтернаті.
Пріоритетними напрямами
діяльності соціально-психологічної служби
- соціально-психологічна підтримка учнів, які знаходяться в
кризовій життєвій ситуації, соціально незахищених дітей і дітей з особливими
потребами;
- проектування і соціально-психологічна корекція розвитку
учнів у навчально-виховному процесі;
- просвітницько-пропагандистська робота з підвищення
психологічної культури учасників навчально-виховного процесу;
- превентивне виховання дітей та молоді;
- профілактика та подолання явищ
жорстокості, насильства, мобінгу, злочинності, правопорушень;
-
психологічний супровід інклюзивної освіти;
- консультативно-методична допомога всім учасникам
навчально- виховного процесу.