Психологічна та соціальна робота

Сторінка  психолога


 
Життєве кредо:
Удача і успіх  приходять лише до того, хто їх прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних  внутрішніх  ресурсів. Не чекайте, що хтось відкриє вас, відкрийте себе самі, скажіть собі : «Я хочу, я можу, я зроблю».
Щастя й успіх - у ваших  руках !






         
Практичний психолог
 Сватівської  обласної спеціальної ЗОШ-інтернат
Мохонько Вікторія Миколаївна 


 
Професійне кредо:
Найголовнішою людиною на світі є та людина, яка перед тобою. Прийми і зрозумій її такою якою вона є. Все, що я знаю й умію для тих з ким працюю.







Форми роботи психолога в школі-інтернаті




Робота практичного психолога

















Робота соціально-психологічної служби
Соціально-психологічне забезпечення навчально-вихованого процесу в школі-інтернаті здійснюється  соціальним педагогом та практичним психологом. Соціально-психологічна служба – це спільна діяльність психолога та соціального педагога.
 Практичний психолог: Мохонько В.Н.






Соціальний педагог: Яковенко Л.Л.











Основним завданням служби є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально-виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров’я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень розвитку особистості. 
Основні функції та завдання психологічної служби школи-інтернату
1. Практична соціально-педагогічна і психологічна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу – дітям, учителям, вихователям, батькам.
2. Проведення просвітницьких лекцій, семінарів, інших занять з учнями, педагогами, батьками.
3. Консультативно-просвітницька робота з адміністрацією школи.
4. Психологічне і соціально-педагогічне діагностування розвитку особистості учнів, учнівського і педагогічного колективів.
5. Консультативна і методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу.
6. Корекційно-розвивальна робота з учнями, вихованцями, батьками, педагогами.
7. Соціально-педагогічний патронаж і допомога учням, які мають проблеми девіантної або деліквентної поведінки, або таких, які опинилися в складній життєвій ситуації.
8. Психологічний і соціальний супровід дітей з вадами в інтелектуальному розвитку.
9. Психологічне і соціально-педагогічне прогнозування розвитку окремої особистості, колективів.
10. Проектування психологічного і соціального розвитку колективів та окремих особистостей в умовах перебування в школі-інтернаті.






Пріоритетними напрямами діяльності соціально-психологічної служби
- соціально-психологічна підтримка учнів, які знаходяться в кризовій життєвій ситуації, соціально незахищених дітей і дітей з особливими потребами;
- проектування і соціально-психологічна корекція розвитку учнів у навчально-виховному процесі;
- просвітницько-пропагандистська  робота з підвищення психологічної    культури учасників навчально-виховного процесу;
 - превентивне виховання дітей та молоді;
- профілактика  та  подолання  явищ  жорстокості, насильства, мобінгу, злочинності,  правопорушень;
 -  психологічний супровід інклюзивної освіти;
- консультативно-методична допомога всім учасникам навчально- виховного процесу.